Projects per year
Personal profile
Expertise related to UN Sustainable Development Goals
In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. This person’s work contributes towards the following SDG(s):
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Projects
- 2 Finished
-
Physics and Communication in preschool
Hellberg, L. (Doctoral student), Redfors, A. (Supervisor) & Thulin, S. (Assistent supervisor)
14-08-28 → 19-05-10
Project: Research
-
FoRFa: FoRFa - Forskarskola i kommunikation och relationer som grundläggande för förskolebarns lärande
Redfors, A. (PI), Thulin, S. (CoI) & Hellberg, L. (Doctoral student)
14-01-01 → 19-12-31
Project: Research
-
Förskollärares tal om fysik i förskolan: från avgränsad aktivitet till vardagen som utgångspunkt
Hellberg, L., Thulin, S. & Redfors, A., 2022-May-23, In: Educare : vetenskapliga skrifter. 4, p. 1-26 26 p.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open AccessFile63 Downloads (Pure) -
Förskollärares konstruktion av ett fysikaliskt fenomen som objekt för lärande i förskola: en komplex och föränderlig process
Hellberg, L., 2019, Göteborgs universitet.Research output: Types of Thesis › Licentiate thesis
Open AccessFile61 Downloads (Pure) -
Förskollärares konstruktion av ett fysikaliskt lärandeobjekt
Hellberg, L., Thulin, S. & Redfors, A., 2019, In: NorDiNaNordic Studies in Science Education. 15, 3, p. 242-256 14 p.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open AccessFile75 Downloads (Pure) -
Science communication in Early Childhood Education: examples from Swedish preschools
Thulin, S., Hellberg, L., Redfors, A. & Backman, A., 2017.Research output: Contribution to conference › Abstract
-
Science in Early Childhood Education - Teachers' communication
Hellberg, L., Thulin, S. & Redfors, A., 2016.Research output: Contribution to conference › Abstract