Barns lärande i relation till den egengjorda bilden och intutitionens roll i självstyrt lärande. Presenterad vid Lärarhögskolan Stockholm: Högskoleverket, Konferenstema, Pedagogik – historisk forskning – perspektiv, betydelse och funktion i dagens samhälle, 10 – 12 september

Elisabet Ahlner Malmström

    Research output: Contribution to conferencePaper

    Original languageSwedish
    Pages518-527
    Number of pages9
    Publication statusPublished - 1998
    EventLärarhögskolan Stockholm: Högskoleverket, Konferenstema, Pedagogik – historisk forskning – perspektiv, betydelse och funktion i dagens samhälle, 10 – 12 september 1998. -
    Duration: 1980-Jan-01 → …

    Conference

    ConferenceLärarhögskolan Stockholm: Högskoleverket, Konferenstema, Pedagogik – historisk forskning – perspektiv, betydelse och funktion i dagens samhälle, 10 – 12 september 1998.
    Period80-01-01 → …

    Swedish Standard Keywords

    • Pedagogy (50301)

    Cite this