Activities per year
Abstract
Den här studien handlar om lärare i anpassad grundskola och anpassat gymnasium. Studien undersöker lärarnas pedagogiska prioriteringar för att möta de ökade kunskapskrav som finns på elever med intellektuell funktionsnedsättning (IF) och elevernas behov av att lära sig praktiska och estetiska färdigheter.
Original language | Swedish |
---|---|
Media of output | SPSM - Forskningsutblick |
Publisher | Specialpedagogiska skolmyndigheten |
Publication status | Published - 2025-Apr-22 |
Swedish Standard Keywords
- Pedagogical Work (50304)
Activities
- 1 Invited talk
-
Kunskapsuppdraget i anpassade skolformer
Östlund, D. (Speaker) & Andersson, A.-L. (Speaker)
2025-May-08Activity: Talk or presentation › Invited talk
Research output
- 1 Article
-
What Are Priorities and Didactic Choices of Teachers at Schools for Swedish Students with Intellectual Disability? A Study of Teacher-Initiated Professional Development in a Swedish Context
Andersson, A.-L., Klang, N. & Östlund, D., 2025-Jan-22, In: Education Sciences. 15, 2, 122.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open AccessFile18 Downloads (Pure)