Projekt per år
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen där Frontiers in Marketing är aktiv. Dessa ämnesetiketter kommer från medlemmarnas arbeten i denna organisation. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Samarbeten och ledande forskningsområden under de senaste fem åren
Aktuellt externt samarbete. Visa detaljer genom att klicka på punkterna eller
Profiler
-
Karin Alm
- Fakulteten för ekonomi - Universitetsadjunkt i företagsekonomi inriktning marknadsföring, Koordinator för PRME - Principles for Responsible Management Education
- Centre for Food Health and Retail at Kristianstad University (FOHRK)
- Avdelningen för företagsekonomi - Meriterad lärare
- Frontiers in Marketing
Person: Doktorand
-
Oskar Christensson
- Fakulteten för ekonomi - Universitetsadjunkt i företagsekonomi
- Avdelningen för företagsekonomi
- Frontiers in Marketing
Person: Doktorand
-
Christian Fuentes
- Fakulteten för ekonomi - Gästprofessor i ekonomi
- Avdelningen för företagsekonomi
- Frontiers in Marketing
Person: Forskare
-
-
Hur lyfter och tydliggör vi vikten av generiska färdigheter och förmågor för studenten?
Tjärnemo, H. (Forskare) & Bengtsson, M. (PI)
Projekt: Högskolepedagogiska utvecklingsprojekt
-
Welcome to AcaMedia
Argento, D. (PI), Imre, Ö. (PI) & Källström, L. (PI)
23-11-14 → 24-12-31
Projekt: Forskning
-
Att samverka i examensarbete: möjligheter och utmaningar
Gertsson, N., Källström, L., Laustsen, C. E. & Strunk, A., 2025-okt., I: Högskolepedagogisk debatt. 2025, 2, s. 11-22 12 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel
Öppen tillgångFil -
Capstone assignments in business education: Fostering work-readiness and self-efficacy
Gertsson, N. & Källström, L., 2025-juni.Forskningsoutput: Konferensbidrag › Paper › Peer review
-
FOHRK – från idé till profilområde
Hultman, J., Behm, L., Koch, C., Nyberg, M., Wendin, K. & Westergren, A., 2025, FOHRK – från idé till profilområde. Hultman, J. (red.). Kristianstad University Press, s. 12-18 7 s. (Food, Health and Retail; nr. 1).Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport › Kapitel i bok
Öppen tillgångFil
Aktiviteter
-
Hur skapar man en attraktiv plats med ett starkt varumärke?
Källström, L. (Talare)
2025-nov.-10Aktivitet: Föredrag eller presentation › Föreläsning/ debatt/ seminarium för allmänheten
-
Navigating competing institutional logics: Tensions in brand purpose activation within hybrid organizations
Koch, C. (Talare)
2025-okt.-07Aktivitet: Föredrag eller presentation › Framträdande
-
Attractive, Sustainable and Healthy – the development of future foods
Koch, C. (Biträdande handledare)
2025-juli-01 → 2029-juni-29Aktivitet: Examination och handledning › Handledning av doktorander