Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Kontakta forskare
Anders Jönsson
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Avdelningen för utbildningsvetenskap inriktning grundskola gymnasium och specialpedagogik
Professor i didaktik med inriktning naturvetenskapernas didaktik
,
Fakulteten för lärarutbildning
Forskning Relationell Pedagogik
https://orcid.org/0000-0002-3251-6082
h-index
565
Citeringar
5
h-index
Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
2005
2022
Forskningsoutput per år
Översikt
Fingeravtryck
Nätverk
Publikationer
(121)
Aktiviteter
(2)
Liknande profiler
(12)
Handlett arbete
(12)
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.
Forskningsresultat
Forskningsoutput per år
2005
2011
2013
2014
2015
2017
2018
2019
2020
2021
2022
51
Artikel
23
Kapitel i bok
23
Sammanfattning
12
Bok
12
Mer
3
Rapport
3
Muntlig presentation
2
Övriga bidrag
1
Arbetsdokument
1
Poster
1
Ledare
1
Doktorsavhandling
Forskningsoutput per år
Forskningsoutput per år
1 resultat
Publikation år, titel
(stigande)
Publikation år, titel
(fallande)
Titel
Typ
Filter
Ledare
Sökresultat
2019
Editorial: Transparency in assessment: exploring the influence of explicit assessment criteria
Jönsson, A.
&
Prins, F.
,
2019
,
I:
Frontiers in Education.
3
,
s. 1-3
119.
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Ledare
Öppen tillgång
Fil
assessment criteria
100%
transparency
69%
student
19%
anxiety
17%
learning strategy
12%
3
Nedladdningar (Pure)