Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Kontakta forskare
Cecilia Segerby
Avdelningen för utbildningsvetenskap inriktning grundskola gymnasium och specialpedagogik
Universitetslektor i matematikdidaktik
,
Fakulteten för lärarutbildning
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Forskning Relationell Pedagogik
0
Citeringar
Källa: Scopus
0
h-Index
Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
2013
2022
Forskningsoutput per år
Översikt
Fingeravtryck
Nätverk
Publikationer
(16)
Liknande profiler
(12)
Handlett arbete
(13)
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.
Forskningsresultat
Forskningsoutput per år
2013
2016
2018
2019
2020
2021
2022
4
Sammanfattning
4
Artikel
2
Kapitel i bok
2
Muntlig presentation
4
Mer
2
Arbetsdokument
1
Poster
1
Doktorsavhandling
Forskningsoutput per år
Forskningsoutput per år
2 resultat
Publikation år, titel
(fallande)
Publikation år, titel
(stigande)
Titel
Typ
Filter
Kapitel i bok
Sökresultat
2020
Språklig och pedagogisk sårbarhet i matematiken
Segerby, C.
,
2020
,
Från sårbarhet till hållbarhet i lärande och undervisning.
Bruce, B. (red.). Lund:
Studentlitteratur AB
,
s. 89-106
17 s.
Forskningsoutput
:
Kapitel i bok/rapport/konferenshandling
›
Kapitel i bok
2016
Läsundervisning i matematik
Segerby, C.
,
2016
,
Läsundervisningens grunder: elever 6-10 år.
Alatalo, T. (red.). Lund:
Gleerups Utbildning AB
Forskningsoutput
:
Kapitel i bok/rapport/konferenshandling
›
Kapitel i bok