Projekt per år
Personlig profil
Expertis relaterad till FN:s globala mål för hållbar utveckling (SDG:er)
2015 godkände FN:s medlemsstater 17 globala mål för en hållbar utveckling (SDG:er), för att utrota fattigdomen, skydda planeten och garantera framgång för alla. Denna personens arbete bidrar till följande SDG(:er):
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen där Kristina Lund är aktiv. Dessa ämnesetiketter kommer från personens arbeten. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
- 1 Liknande profiler
Samarbeten och ledande forskningsområden under de senaste fem åren
Aktuellt externt samarbete. Visa detaljer genom att klicka på punkterna eller
Projekt
- 1 Aktiv
-
PRECEC: Forskarskolan PRECEC-SCS
Redfors, A. (PI), Jonsson, A. (Col), Lund, K. (Doktorand) & Henriksson, A. (Doktorand)
20-01-01 → 25-12-31
Projekt: Forskning
-
Can we play with science? Preschool teachers’ discussion about play-responsive teaching and how science content can be introduced into play with support of digital tools
Lund, K., Redfors, A. & Jonsson, A., 2024-juni-11, I: Early Years.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Peer review
Öppen tillgång2 Citeringar (Scopus) -
Preschool teachers' discussions about using digital tools in play-responsive science teaching
Lund, K., Redfors, A. & Jonsson, A., 2024-juni-06.Forskningsoutput: Konferensbidrag › Muntlig presentation › Peer review
-
Preschool teachers’ discussions about using digital tools in play-responsive science teaching
Lund, K., Redfors, A. & Jonsson, A., 2024-apr.-25.Forskningsoutput: Konferensbidrag › Muntlig presentation › Peer review
-
Preschool teachers’ discussions of attempted play-responsive science teaching
Lund, K., Redfors, A. & Jonsson, A., 2024-maj-05, I: International Journal of Science Education. 18 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Peer review
Öppen tillgångFil63 Nedladdningar (Pure) -
Preschool Teachers’ Experiences of Using Projected Images and Videos in Attempted Play-responsive Science Teaching
Lund, K., Redfors, A. & Jonsson, A., 2024-okt.-10, I: Early Childhood Education Journal.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Peer review
Öppen tillgångFil9 Nedladdningar (Pure)