Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Naturvetenskap i förskollärarutbildning
Thulin, Susanne
(PI)
Redfors, Andreas
(PI)
Jonsson, Agneta
(PI)
Fridberg, Marie
(PI)
Fakulteten för lärarutbildning
Barndom Lärande och Utbildning
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Översikt
Fingeravtryck
Publikationer
(1)
Projektinformation
Akronym
NAFU
Status
Pågående
Gällande start-/slutdatum
20-06-01
→
24-12-31
Visa alla
Visa färre
Fingeravtryck
Utforska forskningsämnen som berörs av detta projekt. Dessa etiketter genereras baserat på underliggande ansökningar/anslag. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Science Teaching
Keyphrases
100%
Teacher Education
Keyphrases
100%
Preschool Teachers
Keyphrases
100%
Teacher Experience
Keyphrases
100%
Preschool Teacher Education
Social Sciences
100%
Martonne
Keyphrases
60%
Cross-Sectional Study
Social Sciences
33%
Development of Science
Social Sciences
33%
Forskningsresultat
Forskningsoutput per år
2024
2024
2024
1
Muntlig presentation
Forskningsoutput per år
Forskningsoutput per år
Student Preschool Teachers’ Experiences of Science and Science teaching during their Teacher Education
Thulin, S.
,
Redfors, A.
,
Jonsson, A.
&
Fridberg, M.
,
2024-apr.-26
.
Forskningsoutput
:
Konferensbidrag
›
Muntlig presentation
›
Peer review
Preschool Teachers
100%
Teacher Experience
100%
Science Teaching
100%
Teacher Education
100%
Preschool Teacher Education
100%