Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
High achieving students’ conceptions of limits
Kristina Juter
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Forskningsoutput
:
Kapitel i bok/rapport
›
Kapitel i bok
›
Peer review
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”High achieving students’ conceptions of limits”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Keyphrases
Attitude towards Mathematics
20%
Concept Image
100%
Concept Representation
20%
Conceptual Development
20%
Formality
20%
High Achievers
40%
High-achieving
20%
High-achieving Students
100%
Historical Development
20%
Limit of Function
40%
Limit Problem
20%
Link Theory
20%
Low-performing Students
40%
Mental Representation
60%
Positive Attitude
20%
Problem Solver
20%
Problem Solving
40%
Self-confidence
20%
Student Ability
20%
Student Conceptions
100%
Student Development
40%
Student Learning
20%
Student Work
20%
Swedish Universities
20%
Social Sciences
Conceptual Development
50%
Gifted Students
100%
Historical Development
50%
Student Development
100%
Student Learning
50%
Swedish
50%