Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Industry, science education, and teacher agency: a discourse analysis of teachers' evaluations of industry-produced teaching resources
Maria Andree,
Lena Hansson
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel
›
Peer review
5
Citeringar (Scopus)
4
Nedladdningar (Pure)
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”Industry, science education, and teacher agency: a discourse analysis of teachers' evaluations of industry-produced teaching resources”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Konst och humaniora
Teacher Evaluation
100%
Science Education
74%
Discourse Analysis
59%
Discourse
42%
Resources
32%
Teaching
31%
Industry
18%
Usability
13%
Strengthening
13%
Evaluation
10%
Education Policy
9%
School Teachers
8%
Partiality
8%
Secondary School
8%
Education
7%
Critical Discussion
7%
Focus Groups
6%
Curriculum
6%
Governance
4%
Samhällsvetenskap
discourse analysis
46%
industry
30%
evaluation
23%
resources
22%
Teaching
22%
discourse
21%
teacher
21%
education
16%
partiality
8%
school initiative
8%
secondary school teacher
6%
governance
3%
curriculum
3%
trend
2%
interview
2%
Group
1%