Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Integrating children's fiction and storyline in the second language classroom
Sharon Ahlquist
Forskning Relationell Pedagogik
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel
›
Peer review
1
Citeringar (Scopus)
84
Nedladdningar (Pure)
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”Integrating children's fiction and storyline in the second language classroom”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Keyphrases
Sweden
100%
Writing Task
100%
English Lessons
100%
Book Illustration
100%
Syllabus
100%
Speaking Tasks
100%
Test Tasks
100%
Learner Engagement
100%
Children's Fiction
100%
Video Record
100%
Incidental Vocabulary Learning
100%
Frieze
100%
Second Language Classroom
100%
Storyline Approach
100%
Focused Task
100%
Subject Content
100%
Arts and Humanities
Second language
100%
storylines
100%
Children's Fiction
100%
Drawing
50%
Sweden
25%
Framework
25%
Majority
25%
Vocabulary Acquisition
25%
Syllabus
25%
Fantastic
25%
Book illustration
25%
Fictive
25%
Engagement
25%
Art work
25%
English
25%
Psychology
Learner Engagement
100%