Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Narratives and the semiotic freedom of children
Sara M. Lenninger
Barndom Lärande och Utbildning
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel
›
Peer review
2
Citeringar (Scopus)
23
Nedladdningar (Pure)
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”Narratives and the semiotic freedom of children”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Keyphrases
Childrens
100%
Semiotic Freedom
100%
Semiotic Resources
16%
Everyday Life
16%
Phenomenological Approach
16%
Meaning-making
16%
Children's Perspectives
16%
Per Se
16%
Narrativity
16%
Article 12
16%
Child Age
16%
Convention on the Rights of the Child
16%
Habits of Thought
16%
Children's Rights
16%
Sociological Research
16%
Paul Ricoeur
16%
Theory of Narrative
16%
Listening to children
16%
Levels of Meaning
16%
Arts and Humanities
Narrative
100%
Semiotics
100%
Children's Rights
66%
Meaning-Making
33%
Convention on the Rights of the Child
33%
Narrativity
33%
Requests
33%
Paul Ricœur
33%
Levels of meaning
33%
Social Sciences
Narrative
100%
Children's Rights
100%
Semiotics
100%
Everyday Life
33%
Discrimination
33%
Psychology
Narrative
100%
Children's Rights
100%
Discrimination
33%
Phenomenological Approach
33%