Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Relational Competence in Higher Education: a systematic review
L. P. Ewe
,
Annika Fjelkner Pihl
Fakulteten för lärarutbildning
Avdelningen för specialpedagogik
Forskning Relationell Pedagogik
Fakulteten för ekonomi
Governance Regulation Internationalization and Performance (GRIP)
Avdelningen för ekonomi
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel, review
›
Peer review
19
Nedladdningar (Pure)
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”Relational Competence in Higher Education: a systematic review”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Keyphrases
Course Structure
14%
Expanded Education
14%
Further Development
14%
Future Employment
28%
High School Teachers
85%
Higher Education
100%
Higher Education Field
14%
Higher Education Research
14%
Higher Education Students
28%
Limited Attention
14%
Methodological Considerations
14%
Narrative Synthesis
14%
Organizational Factors
14%
Relational Competence
100%
Student Teachers
28%
Teacher Education Programs
14%
Teachers' Relational Competence
28%
Well-being
14%
Psychology
Education Program
100%
Methodological Consideration
100%
Systematic Review
100%
Wellbeing
100%
Social Sciences
Education Program
16%
Higher Education Teacher
100%
Student Teachers
33%
Systematic Review
100%
Wellbeing
16%