Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Högskolan Kristianstads forskningsportal Hem
Svenska
English
Hem
Profiler
Projekt
Publikationer
Dataset
Aktiviteter
Organisation
Priser
Press/ Media
Examensarbeten
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Taking test results “into consideration” when grading
Anders Jönsson
, Alli Klapp
Learning in Science and Mathematics (LISMA)
Forskningsoutput
:
Konferensbidrag
›
Sammanfattning (abstract)
22
Nedladdningar (Pure)
Översikt
Fingeravtryck
Fingeravtryck
Fördjupa i forskningsämnen för ”Taking test results “into consideration” when grading”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
Sortera efter
Vikt
Alfabetisk ordning
Keyphrases
National Agency
100%
Sweden
50%
Higher Education
50%
Compulsory School
50%
Gender Differences
50%
English as a Second Language
50%
Upper Secondary School
50%
Teacher Grading
50%
Student Performance
50%
National Tests
50%
Teacher Perspectives
50%
Secondary Education
50%
Primary Education
50%
Scholastic Aptitude Test
50%
High Stakes
50%
Problematic Situation
50%
Social Sciences
Swedish
100%
English as a Foreign Language
66%
Sweden
33%
Student Performance
33%
Gender Difference
33%
Secondary Education
33%
Primary Education
33%
Scholastic Aptitude
33%
Aptitude Test
33%
Psychology
Gender Difference
100%
Secondary Education
100%